22 Eylül 2013 Pazar

AŞI

şimdi çocuk olsaydım da
sol kolumu sıyırsaydı hemşire abla
'acımıycak korkma' der demez
varsın canımı yaksaydı damarlarıma nüfuz eden sıvı

kolumun üst tarafında tatlı bir ağrı
vücudumda hafif bir ateş olsaydı
yanaklarım kızaraydı az biraz
okuldan annem alaydı beni
ya da abim kolumu acıtasıya atsaydı elini omzuma
eve gitseydik

yarın tatil olsaydı
sıcak sobanın başında ekmeğimize sanayağ sürseydik
açık çay içseydik

taş devri ,heidi ,arı maya izleseydik
sonra bir anda bir hışımla dövüşseydik

sandalyelerden araba yapsaydık
iskambil kağıtlarından kat çıksaydık

şimdi çocuk olsaydım da
hani en büyük korkumuzdu ya;
iki kolumuza da yapsalardı aşıyı.

takvimler 80'lerin başı olsaydı
ihtilal olmuş ,özal gelmiş
ekmek,yağ kuyruğu bitmiş
birileri acılar çekiyor oysa, biz bilmeseydik

çocuk olsaydım şimdi
öğretmenin gözdesi,çalışkan öğrenci
evde kucaklardan inmeyen evin küçüğü
mahallede 'ne terbiyeli çocuk bu'
olsaydım

sanırdım ki büyük acı aşı
vursalar hergün
canım yanmaz şimdi
aşı

aşı
sağlıklı yetişkinliğin ilk şartı

kabakulak ,çiçek filan olmadım ama
hiçbir acımın önüne geçemedi
aşı.

04.01.2011 22:54 aydinlikta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder