22 Eylül 2013 Pazar

benim de bir zayıflama reçetem olsun!


gönlümce yiyip içtiğim, -2 aylık tenis denemesini saymazsak- spor namına kılımı kıpırdatmadığım on yılın ardından ben de diğer hemcinslerim gibi zayıflama, spor, kalori ve diyet gibi sözcükleri günlük konuşma dilime montelemiş bulunuyorum. hepinize geçmişolsun şimdiden.

on yıl önceki denememde kurumsal bir şirkette satış sorumlusuydum ve sürekli bayi-şube müdürleriyle haşır neşir olduğum için çok ama çok abartılmış öğle yemekleri (iskender, beyti, döner, türlü otantik kavurmalar-kebaplar, elbette lavaşlar, salata ve künefeler...) yiyor akşam yemeği almıyordum.

bu yöntemle bir ayda altı kilo vermiş bildiğin zayıf bir kız olmuştum.

o kilodan 12 kilo ağırım şu an.
bu yılki denememde çalışmayıp evde oturduğum için bir miktar şanslıyım. sağlam kahvaltı, öğleden sonra yürüyüş (tempolu) saat beş gibi akşam yemeği. ve kapanış.

eğer yürüyüş yemekten sonraya dek düştüyse ne ala. ama yürüyüşten sonra yemek yendiyse 15-20 dakika kondisyon bisikleti kullanıyorum.

bir ay sonra ak koyun kara koyun çıkar ve sonuçları mutlaka paylaşırım.

23/09/2013 aydinlikta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder